Przyczepa T683, T683U, T683P, T683H

  • Wysoka stabilność

  • Różnorodne zastosowania

  • Wytrzymałość

  • Bogate wyposażenie standardowe

  • Łatwa w manewrowaniu

  • Niezawodność

Przyczepy marki Pronar T683, T683H, T683P i T683U

Przyczepy marki Pronar T683, T683H, T683P i T683U to znakomite rozwiązania, doskonale spisujące się w nierównym i niestabilnym terenie. Osiągnięto to dzięki zastosowaniu zawieszenia resorowego typu tandem z dwoma pojedynczymi mocnymi osiami jezdnymi oraz amortyzowanego sztywnego dyszla. Dopuszczalna masa całkowita 20 ton uwzględnia zarówno aspekt ekonomiczny jak i użytkowy. Przyczepa PRONAR T683H to wersja przyczepy T683 z hydraulicznie unoszoną boczną ścianą bez środkowego słupka, co daje swobodny dostęp do powierzchni ładunkowej. Jest to bardzo wygodne i praktyczne rozwiązanie szczególnie przy transporcie płodów rolnych na europaletach. Przyczepa PRONAR T683P oparta jest na podwoziu przyczepy T683. Ściany tej przyczepy wykonane są ze specjalnej wytrzymałej sklejki wodoodpornej, osadzonej w specjalnych aluminiowych profilach, wykorzystano je także do osadzenia gumowych uszczelniaczy zapewniających wysoki stopień szczelności. Przyczepa PRONAR T683U wyposażona jest w wymienne uszczelki z mikrogumy, naniesione na górną ramę, po bokach i z tyłu sprawiające, że doskonale nadaje się do przewozu ładunków sypkich o małej granulacji, takich jak np. rzepak.

Zapytaj o produkt

Dane techniczne

Wersje modeli
Wybierz odpowiednie modele, aby sprawdzić ich parametry
  • Dane techniczne
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Masa własna [kg]
    Pojemność ładunkowa [m3]
    Powierzchnia ładunkowa [m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) [mm]
    Wysokość ścian skrzyni [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany [mm]
    Wysokość platformy od podłoża [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Zawieszenie
    Obciążenie oka dyszla [kg]
    Rozmiar ogumienia
    Prędkość konstrukcyjna [km/h]
    System wywrotu
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki) [°]
    20000
    20000
    15300
    4700
    17,3
    12,3
    5100
    2420
    6800/2550/2790
    800+600
    5/2,5
    1350
    1960
    Resory paraboliczne
    2000
    385/65 R22,5 RE
    40
    trójstronny
    1980mm/18L/200bar
    104/76,4
    50/46
    20000
    20000
    15360
    4640
    17,3
    12,3
    5250
    2420
    6800/2550/2790
    1540
    5/2,5
    1350
    1960
    Resory paraboliczne
    2000
    385/65 R22,5 RE
    40
    trójstronny
    1980mm/18L/200bar
    104/76,4
    50/46
    20000
    20000
    15180
    4820
    20,3
    12,1
    5020
    2420
    7270/2550/3070
    800+900
    5/2,5
    1350
    1960
    Resory paraboliczne
    2000
    385/65 R22,5 RE
    40
    trójstronny
    1980mm/18L/200bar
    104/76,4
    47/47
    20000
    20000
    15230
    4770
    17,3
    12,3
    5100
    2420
    6800/2550/2790
    800+600
    5/2,5
    1350
    1960
    Resory paraboliczne
    2000
    385/65 R22,5 RE
    40
    trójstronny
    1980mm/18L/200bar
    104/76,4
    50/46
  • Wyposażenie podstawowe
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami
    Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Ściany boczne dzielone przykręcanym do podłogi słupkiem środkowym z linkami spinającymi
    Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1360mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×120 mm
    Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, amortyzowany resorami gumowymi
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
    Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z wyjściem do drugiej przyczepy
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleiem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Błotniki plastikowe – za kołem tylnym
    Tylne zabezpieczenie, składane
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm, do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny z okiem kulowym K80mm do łączenia z dolnym zaczepem kulowym ciągnika
    Nadstawy z profilu PF 600mm
    Nadstawy z profilu PF 800mm zamiast standartowych nadstaw 600mm
    Przednia nadstawa 600mm z blachy perforowanej z oczkami kwadratowymi 10mm
    Przednia nadstawa 800mm z blachy perforowanej z oczkami kwadratowymi 10mm
    „Nie dzielone ściany i nadstawy (PF800+PF600 lub PF800+PF800, bez słupka środkowego, z linką spinającą)”
    „Nie dzielone ściany i nadstawy (PF800+PF600 lub PF800+PF800, bez słupka środkowego, z listwami napinającymi)”
    Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania )
    Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
    Rynna do szybra zsypowego
    Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Tylny zaczep automatyczny UNIMAR
    Tylny zaczep automatyczny Rockinger
    Boczne zabezpieczenia (osłony )
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
    Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
    Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej lub prawej strony
    Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej i prawej strony
    Tylne zabezpieczenie, z homologacją typu WE, składane
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 2,3m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Do pobrania

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem

Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.

Wpisz swój kod pocztowy:

Zapytaj o produkt

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Wpisz kod pocztowy

    Wyświetlimy Twojego handlowca.

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Zlokalizuj nasze oddziały

    Oddział Kuchary

    Bartłomiej Janiak

    Oddział Września

    Andrzej Kaliński

    Oddział Ruda/Rogoźno

    Marcin Bartkowiak

    Sprawdź możliwości finansowania

    Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.