Przyczepa T654/1, T654/2, T655, T671

  • Trójstronny wywrot

  • Niezawodność i trwałość

  • Uniwersalność

  • Centralne ryglowanie ścian

  • Lekka konstrukcja

  • Bogate wyposażenie dodatkowe

Przyczepy jednoosiowe PRONAR – nowoczesne i wygodne rozwiązania dla rolnictwa

PRONAR oferuje nowoczesne i wygodne przyczepy jednoosiowe. Wśród nich znajdują się modele takie jak T655, T654/1, T654/2 i T671. Wszystkie te przyczepy są wyposażone w trójstronny wywrót skrzyni ładunkowej, co zapewnia im większą funkcjonalność. Wyróżniają się one również wysokiej jakości niezawodnymi i trwałymi osiami jezdnymi. Najmniejszą z nich jest przyczepa PRONAR T655, która ma ładowność dwóch i pół tony i jest idealna dla zastosowań miejskich. Przyczepa PRONAR T654/1 jest większym wariantem jednoosiowej bliźniaczki PRONAR T654 i ma ładowność trzech i pół tony. Jest to doskonałe rozwiązanie dla małych i średnich gospodarstw rolnych. Przyczepa PRONAR T654/2 to uniwersalny produkt, który powstał w wyniku modernizacji przyczepy PRONAR T654/1. Ma ona większą ładowność przy zachowaniu wszystkich podstawowych parametrów wytrzymałości i stabilności. Największą z naszych przyczep jednoosiowych jest PRONAR T671, która ma ładowność 5 ton i jest wyposażona w centralny system ryglowania ścian oraz okno umożliwiające precyzyjny wysyp strumieniowy.

Zapytaj o produkt

Dane techniczne

Wersje modeli
Choose the right models to check their parameters
  • Dane techniczne
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Masa własna [kg]
    Pojemność ładunkowa [m3]
    Powierzchnia ładunkowa [m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) [mm]
    Wysokość ścian skrzyni [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany [mm]
    Wysokość platformy od podłoża [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Zawieszenie
    Obciążenie oka dyszla [kg]
    Rozmiar ogumienia
    Prędkość konstrukcyjna [km/h]
    System wywrotu
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki) [°]
    3500
    2980
    1965
    1015
    2,1
    4,1
    2910
    1410
    4420/1595/1390
    500
    3/2
    850
    1150
    sztywne
    480
    10,0/75-15,3
    30
    trójstronny
    1300mm/8L/160bar
    20,8/15,3
    45/40
    5500
    4990
    3500
    1490
    6,2
    6,2
    3310
    1860
    4825/2045/2060
    500+500
    3/2
    1020
    1500
    sztywne
    1000
    11,5/80-15,3
    30
    trójstronny
    1300mm/8L/160bar
    31,2/23
    50/46
    6100
    6100
    4910
    1190
    3,2
    6,4
    3500
    1820
    4960/1990/1430
    500
    3/2
    890
    1400
    sztywne
    1000
    11,5/80-15,3
    25
    trójstronny
    1300mm/8L/160bar
    33,6/24,7
    50/46
    7400
    6855
    5055
    1800
    8,2
    8,2
    4010
    2010/2060
    5630/2240/2080
    500+500
    4/2
    1045
    530
    sztywne
    1100
    400/60-15,5
    30
    trójstronny
    1540mm/8L/200bar
    36,4/26,7
    50/46
  • Wyposażenie standardowe
    Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian (T671)
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi o optymalnym rozstawie
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) (T671)
    Rama podwozia: trójkątna, spawana z otwartych profili stalowych; uniwersalna, przystosowana do montażu dyszla górnego lub dolnego lub najazdowego
    Dyszel sztywny do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Podpora dyszla ze składanym stalowym kółkiem podporowym
    Oś sztywna wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø250×60
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa lub dwuprzewodowa lub hydrauliczna
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia (żarówka) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Siłownik teleskopowy na zawieszeniu przegubowym
    Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami
    Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone antykorozyjnie
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, sztywne (zintegrowane z ramą dolną)
    Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czarny RAL9005
    Kolorystyka malowania ścian pomarańczowy RAL2008
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe
    Dyszel sztywny do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm
    Zaczep dyszla sztywny z okiem obrotowy Ø50mm
    Brak nadstaw PF 500mm
    Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Wykonanie z wzmocnionym hamulcem najazdowym 300×90 (6 szpilek); (Prędkość konstr. 40km/h; Dopuszczalna masa całkowita 6000kg )
    Hamulec najazdowy ( Prędkość konstrukcyjna 40km/h, Dopuszczalna masa całkowita 3400kg )
    Wykonanie z wzmocnionym hamulcem najazdowym 300×90 (Prędkość konstr. 40km/h; Dopuszczalna masa całkowita 7400kg; Koła 6-szpilkowe z ogumieniem: 400/60-15,5 lub 15.0/70-18)
    Wykonanie z wzmocnionym hamulcem 300×90 (6 szpilek); Prędkość konstr. 40km/h; Dopuszczalna masa całkowita 6100kg; Wzmocnione koła 6-szpilkowe: 11,5/80-15,3
    Postojowy hamulec ręczny z dźwignią
    Hamulec ręczny dźwigniowy w wykonaniu umożliwiającym przenoszenie do kabiny ciągnika
    Tylny zaczep manualny, sztywny
    Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Instalacja oświetlenia (LED) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym, z oświetleniem obrysowym
    Rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego
    Plandeka sznurowana ze stelażem
  • Do pobrania

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem

Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.

Wpisz swój kod pocztowy:

Zapytaj o produkt

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Wpisz kod pocztowy

    Wyświetlimy Twojego handlowca.

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Zlokalizuj nasze oddziały

    Oddział Kuchary

    Bartłomiej Janiak

    Oddział Września

    Andrzej Kaliński

    Oddział Ruda/Rogoźno

    Marcin Bartkowiak

    Sprawdź możliwości finansowania

    Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.