Przyczepa PT606, PT608, PT610, PT612

  • Uniwersalna

  • Estetyczna

  • Łatwa przy załadunku

  • Solidna

  • Bogato wyposażona

Grupa przyczep typu PRONAR PT – nowoczesne i wygodne rozwiązania

Grupa przyczep typu PRONAR PT o ładownościach rzędu 6, 8, 10 i 12 ton cechuje się konstrukcją przeznaczoną do transportu ładunków o wymiarach paletowych. W przyczepach zastosowano sztywną skrzynię ładunkową z mocnymi płytami podłogowymi oraz wytrzymałe, specjalnie wyprofilowane i laserowo spawane ściany. Wyposażone są w wydajny hydrauliczny mechanizm trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej oraz uniwersalny uchylny system otwierania ścian. Konstrukcja ramy podwozia oparta została na wytrzymałych, prostokątnych profilach zamkniętych, co zapewnia jej wysoką sztywność i trwałość. Prędkość konstrukcyjna przyczep PRONAR PT606, PT608, PT610 i PT612 wynosi 40km/h; do wyboru jest instalacja hamulcowa pneumatyczna lub hydrauliczna. W procesie produkcji używane są materiały o najwyższej jakości oraz nowoczesne dwuskładnikowe chemoutwardzalne powłoki lakiernicze.

Zapytaj o produkt

Dane techniczne

Wersje modeli
Choose the right models to check their parameters
  • Dane techniczne
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]
    Ładowność [kg]
    Masa własna [kg]
    Pojemność ładunkowa [m3]
    Powierzchnia ładunkowa [m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) [mm]
    Wysokość ścian skrzyni [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany [mm]
    Wysokość platformy od podłoża [mm]
    Rozstaw kół [mm]
    Zawieszenie
    Rozmiar ogumienia:
    Prędkość konstrukcyjna [km/h]
    System wywrotu
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki) [°]
    8900
    6000
    2900
    10,1
    10,1
    4190
    2420
    6390/2550/2200
    500+500
    4/2
    1160
    1900
    resory paraboliczne
    14.0/65-16
    40
    trójstronny
    1540mm/8L/200bar
    46,8/34,4
    50/46
    11600
    8460
    3140
    11
    11
    4545
    2420
    6720/2550/2300
    500+500
    4/2
    1220
    1900
    resory paraboliczne
    14.0/65-16
    40
    trójstronny
    1700mm/13L/200bar
    62,4/45,8
    50/46
    14200
    10290
    3910
    13,2
    11
    4545
    2420
    6720/2550/2520
    600+600
    5/2,5
    1270
    1900
    resory paraboliczne
    385/65R22,5 RE
    40
    trójstronny
    1700mm/13L/200bar
    78/57,3
    50/46
    16300
    12135
    4165
    15,4
    11
    4545
    2420
    6720/2550/2720
    600+800
    5/2,5
    1270
    1900
    resory paraboliczne
    385/65 R22,5 RE
    40
    trójstronny
    1980mm/18L/200bar
    89/65,7
    50/46
  • Wyposażenie standardowe – PT606
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową z ośmioma
    uchwytami do mocowania ładunku w zagłębionych kieszeniach podłogi
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany:
    – z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach
    – ze stabilnymi słupkami tylnymi
    – z odkuwanymi zawiasami i zamkami
    – bez uchwytów do linek spinających
    Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
    Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø300x90mm
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
    Hamulec postojowy: ręczny na korbę
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Tylne zaczep manualny sztywny oraz tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Błotniki kół tylnych
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – PT606
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm
    Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Wykonanie z hamulcem najazdowym ( Prędkość konstrukcyjna 40km/h, Dopuszczalna masa całkowita 8000kg)
    Listwa napinająca nadstawy boczne 2szt
    Zaślepka uchwytu ładunkowego
    Plandeka sznurowana ze stelażem
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Nadstawy o wysokości 1000mm z siatki 8mm (skręcane), zamiast nadstaw PF500
    Rynna do szybra zsypowego
    Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
    Tylny zaczep manualny, amortyzowany
    Tylny zaczep manualny V. Orlandi
    Tylny zaczep automatyczny V. Orlandi
    Zbiornik na wodę (30L) z dozownikiem mydła
    Skrzynka narzędziowa (~50L)
    Błotniki kół przednich
    Wieszak koła zapasowego z wciągarką
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Wyposażenie standardowe – PT608
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany z bocznymi listwami napinającymi:
    – z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach
    – ze stabilnymi słupkami tylnymi
    – z odkuwanymi zawiasami
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
    Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø300x90mm
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Tylny zaczep manualny, amortyzowany
    Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Błotniki kół tylnych
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – PT608
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm
    Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Dyszel typu V L-2100 z okiem 40mm
    Dyszel typu Y L-2100 z okiem 40mm
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Balkon
    Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PRONAR 500mm
    Rynna do szybra zsypowego
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Tylny zaczep automatyczny UNIMAR
    Tylny zaczep automatyczny Rockinger
    Listwa napinająca nadstawy boczne 2szt
    Błotniki przednie
    Dodatkowe plastikowe błotniki tylne
    Skrzynka narzędziowa
    Boczne zabezpieczenia (osłony )
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Ślimak wyładowczy do ziarna
    Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniu
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Wyposażenie standardowe – PT610
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany:
    – z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach
    – ze stabilnymi słupkami tylnymi
    – z odkuwanymi zawiasami
    Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
    Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø400x80mm
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa (z wyjściem na tył)
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Tylny zaczep manualny amortyzowany
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane
    Błotniki kół tylnych
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
  • Wyposażenie dodatkowe – PT610
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm
    Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki
    Nadstawy:
    – z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach
    – ze stabilnymi słupkami tylnymi
    – z odkuwanymi zamkami
    Listwy / linki spinające do ścian / nadstaw – wybór na etapie składania zamówienia
    Nadstawy środkowe:
    – z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach
    – ze stabilnymi słupkami tylnymi
    – z odkuwanymi zamkami
    Rynna do szybra zsypowego
    Tylny zaczep automatyczny UNIMAR
    Tylny zaczep automatyczny Rockinger
    Błotniki przednie
    Dodatkowe plastikowe błotniki tylne
    Skrzynka narzędziowa
    Boczne zabezpieczenia (osłony)
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniu
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
    Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710) z kratką i szybą PLEXI
    Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej lub prawej strony
    Hydrauliczne odryglowywanie ścian z prawej i lewej strony
    Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Wyposażenie standardowe – PT612
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany:
    – z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach
    – ze stabilnymi słupkami tylnymi
    – z odkuwanymi zawiasami
    Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
    Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø400x80mm
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa (z wyjściem na tył)
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Błotniki kół tylnych
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość i odpornośc na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Wyposażenie dodatkowe – PT12
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm
    Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
    Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowania
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Balkon
    Nadstawy : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Nadstawy : z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Nadstawy środkowe: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
    Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami (tylko do linek spinających)
    Rynna do szybra zsypowego
    Tylny zaczep automatyczny UNIMAR
    Tylny zaczep automatyczny Rockinger
    Błotniki przednie
    Dodatkowe plastikowe błotniki tylne
    Skrzynka narzędziowa
    Boczne zabezpieczenia (osłony)
    Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
    Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się
    Ślimak wyładowczy do ziarna
    Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniu
    Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy
    Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy
    Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi
    Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII
    Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI
    Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej lub z prawej strony
    Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej i prawej strony
    Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel
    Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy)
  • Do pobrania

Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z handlowcem

Jesteśmy gotowi, żeby pomóc! Wpisz swój kod pocztowy a pokażemy handlowców odpowiedzialnych za Twój obszar.

Wpisz swój kod pocztowy:

Zapytaj o produkt

Wypełnij poniższy formularz, aby dowiedzieć się więcej

    Wpisz kod pocztowy

    Wyświetlimy Twojego handlowca.

    Przepraszamy. Nie udało się odnaleźć handlowca. Prosimy o wpisanie innego kodu pocztowego.

    Zlokalizuj nasze oddziały

    Oddział Kuchary

    Bartłomiej Janiak

    Oddział Września

    Andrzej Kaliński

    Oddział Ruda/Rogoźno

    Marcin Bartkowiak

    Sprawdź możliwości finansowania

    Oferujemy pełen zakres usług związanych z bieżącymi naprawami, diagnostyką i przeglądami maszyn rolniczych. Serwis realizujemy zarówno dla klientów indywidualnych jak i odbiorców biznesowych.